Το ότι οι Εβραίοι ιερείς έψελναν τους ύμνους τους συνοδεία αυλού και τυμπάνων, στεφανωμένοι με κισσό και ότι βρέθηκε στον Ναό ξανθός οίνος, οδήγησε μερικούς στο να φανταστούν πως ο θεός που λάτρευαν ήταν ο Διόνυσος. Τάκιτος, Ρωμαίος Ιστορικός του 1ου αιώνα.Ο ιστορικός Ιησούς και όχι ο Ιησούς των ευαγγελίων, αποτελεί ένα παντελώς άγνωστο στην ελληνική πραγματικότητα ζήτημα. Παρ' όλα αυτά στο εξωτερικό θεωρείται εδώ και αιώνες ένα ζωτικής σημασίας κεφάλαιο για τους ιστορικούς(μέσά από το περίφημο "Ρεύμα των Μυθικιστών"), για το οποίο έχουν χυθεί τόνοι μελανιού, ιδίως μετά την Αναγέννηση και το Διαφωτισμό. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος για το συγκεκριμένο θέμα. Δεκάδες βιβλία έχουν κυκλοφορήσει (μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού όσα έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά), καθώς επίσης και αρκετές ερευνητικές πρωτοβουλίες έχουν ξεκινήσει μέσα στους ακαδημαϊκούς κύκλους για τη λύση του "προβλήματος του Ιησού".Τι διαπιστώνει ένας ερευνητής με μια εις βάθος έρευνα; Ένα ομιχλώδες τοπίο στο ζήτημα της ιστορικής παρουσίας του ιδρυτή του Χριστιανισμού, πλαστογραφίες επί πλαστογραφιών ανα τους αιώνες με σκοπό να στηριχθεί η ιστορικότητά του, καθώς επίσης και δεκάδες ομοιότητες με μύθους και θρύλους που ακολούθουσαν "μεσσίες" και "θεούς" των υπόλοιπων λαών της Μεσογείου τους προχριστιανικούς αλλά και μεταχριστιανικούς αιώνες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου